diumenge, 30 de desembre del 2007

El fi d´any.


Ja queda poc per acabar aquest any,i es hora de fer valoracions,analitzant els temes positius i negatius...

Tema feina:M´en sobra per un tubo!,Massa i tot diria jo...

Tema salut:Em sembla que no arribaré als 80..massa estress,fins i tot la meva estilista m´ho ha dit...(llástima que estigui casada)

Tema diners:"El més ric del cementiri"(ja esta tot dit)

Tema amor:Una mica de tot,alts i baixos,en fi un desastre...(La vida dura del solter).

Bon any 2008 a tothom...(em sembla que ja ho he repetit 3 vegades..)

2 comentaris:

Marta ha dit...

Ei, m'agrada el que has escrit, crec que es diferent!!!!.

Bon any també per tu!!!!.

Señó.Cherinola ha dit...

marededéusañó!

bon añ tingui busté

vachi al espotsemprambelbasalona

com deie el meu àvit, lo que hai que léer