dissabte, 12 de gener del 2008

De Rebaixes...


Gener,sinonim de rebaixes,d´apretar-se el cinturó,de consum desmesurat,de comprar i comprar,sense parar fins a treure fum la tarja de crédit....

Amics,aquesta societat està feta per a fer-nos buidar les butxaques fins a limits desmesurats,publicitat enganyosa que ens fa creure oportunitats perdudes que mai més aconseguirem.....

El meu consell,no feu cas de les ofertes,sempre porten maldecaps,normalment s´acaba comprant alló que no ens cal,i t´acabes adonant que no ha valgut la pena correr per aquell article que ens feia tanta grácia....

El pitjor de tot,buidar l´armari de peces velles i inútils,i tenir que omplir-lo de nou....

5 comentaris:

Marta ha dit...

Doncs jo lo de omplir l'armari, ho portu fatal, es que està a tope!!!!!.

Com sempre, les rebaixes no m'interessan, em fa rabia que les facin quan ja ho hem comprat tot.

I per si no ho sabeu, ahir vaig anar al Ikea, i allà no hi han rebaixes!!!!.

Almirante Moi ha dit...

Tractaré de fer-li cas i no compraré res a les rebaixes. Ademés, tampoco em queda ni 1 sol euro a la butxaca, així que ja ho veu, senyr Subrrealista.

Som victimes del consumisme.

Rebi una forta abraçada, company.

Marta ha dit...

EI!!!! Com mola el nou look del teu blog!!!!.

Subrrealista!!! ha dit...

@Moi

l´economia està sota minims....

@Marta

Gràcies,he intentat trobar un sentit al titol...jejeje

Señó.Cherinola ha dit...

uca chaca uca uca uca chaca uca uca uca

bunica panicula la dels reserbuá Ramos

bone nit tingui.