dimarts, 3 de març del 2009

L´art buit


Si teniu ganes de visitar una exposició (almenys força curiosa),es troba a París,ciutat,segons diuen cultural i romántica,aquest cop però,crec que n´han fet un grá massa....

La exposició és troba al centre Pompidou de la capital francesa,consta de 9 sales dedicades exclusivament,al buit.

Segons sembla,molts artistes,estan obsesionats amb aquest tema tant intrigant,l´espai dins el buit.

No sé vosaltres,pero pagar per una exposició en la qual no hi ha res,doncs no em fa gaire grácia,a no ser que siguis tot un geni descobrint coses allà on no hi ha res...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

jo vaig cometre l'error d'anar al Gugengheim de Bilbo -i a sobre pagant- per veure unes putes plaques de ferro oxidat. El magatzem del ferrer és més artístic que allò.

Des de llavors, mai més tornaré a trepitjar un museu d'això que en diuen art "contemporani".

Subrrealista!!! ha dit...

Normalment l´art diuen que es pels entesos,jo no hi entenc...


Salutacions.

rocio peligro ha dit...

por dios!!!!!!!!! que será lo siguiente?? ir al baño y no tirar de la cadena poruqe es arte??? venga hombre.. lo que teiene que hacer el artista es pasarse por el ikea jaajajajajaajajajaj

PD: simboliza el vacio de una persona representada literalmente poruqe hoy en día las vidads de las personas solo miran por el individialismo. Has visto?? yo soy una entendida jjajajaaj hay va esa!! meriendatela!!!

Modgi ha dit...

És una metàfora d'allò que hi tenen a dins del cap els que hi van. L'art conceptual es riu de nosaltres. Enriguem-nos-en d'ells.

Marta ha dit...

A mí m'agrada el silenci, i aniría a una exposició de silenci, suposu que aixó deu ser el mateix pero amb l'espai!!!. De totes maneres m'ha fet riure els teus comentaris sobre l'exposició!!!!.

noveldaytantos ha dit...

Potser l'assumpte tinga una cosa bona: no hi ha cap pintura d'aquelles vomitives, que no és poc.