dimarts, 9 de setembre del 2008

Retorn...


Desprès de un llarg silenci sense escriure al blog,primer per vacances,festa major,etc.Ja sóc aqui...

Un llarg silenci que portarà moltes novetats a a quest blog,ja que la veritat sigui,les noticies cada cop són més tristes i per tant,fa mandra fins i tot comentar-les.

Aixi doncs, i desprès de molt reflexionar,crec que és comvenient donar un nou aire,i per tant,em dedicaré a postejar sobre el meu tema preferit:la música.

Postejaré sobre algun que altre grup,que ha marcat una época personal amb la meva vida.

Espero que agradi a tots,i si més no, sigui divertit.Fins aviat.

3 comentaris:

Marta ha dit...

Ei, molt bon retorn i molt bona idea, així jo em posaré al dia amb la músic!!!.

Marta ha dit...

Tornas al silenci?

Malone ha dit...

siempre hay alguna buena noticia pero hacen reflexionar más las malas.
si vas a escribir sobre música espero comentes algo sobre mis dioses particulares,inxs.
gracias por visitar mi blog,me pasaré por aqui para aprender catalán en la intimidad,que en valladolid no sólo hay fachas.
bona tarda