dijous, 6 de març del 2008

Sopar amb la Scarlett !


Qui no ha somiat mai amb un sopar,amb famós inclos?

Doncs si,curiosa la noticia,la famosa actriu Scarlett Johansson,ofereix un sopar i una passejadeta amb glamour inclos,a la famosa estrena de la seva ultima pelicula,la raó principal,és un sopar solidari del grup Oxfam.

El portal de subastes més important d´internet,Ebay,ofereix que aquest somni,pugui fer-se realitat,la ultima xifra pujaba fins a 30.300$ (dollars americans esclar).

Aquest no és l´unic precent de famos solidari,ja que fins i tot,la popular cantant Shakira,va vendre al mitic portal de subastes,tot un armari sencer de vestits i complements....

Ja ho veieu,els vostres somnis,es poden fer realitat a un sol click,aixó si,baratets no són...


http://www.20minutos.es/noticia/356989/0/ebay/cita/scarlett/

5 comentaris:

Marta ha dit...

Hola, fa uns dies que estic una mica liada i no tinc gaire de temps per llegir els blogs.

Mira que be que m'has fet somriure amb el teu post, es fresc i per un moment m'has fet pensar en els somnis!!!!!

Almirante Moi ha dit...

La iniciativa em semba força bóna. Pero la llástima es que jo no sóc un milionari que pugui gastarse aquests diners amb això.

Snif, snif....

Sería més emocionant si féssin un sorteig i li pogués tocar a qualsevol....

Salutacions company.

Señó.Cherinola ha dit...

sirie més u menus com els del rucc o els del abuélin.con

Señó.Cherinola ha dit...

que li donen un passe de tersera a présio de bísnes

are si.

Marta ha dit...

Un post al mes?