divendres, 1 de febrer del 2008

La vida en un "bucle"


Diuen que el infinit no té fi,que no s´acaba mai.Un bucle,és més aviat,tot alló que comença i té un cicle repetitiu,és a dir,com un disc ratllat vaja...

Doncs,la meva vida seria una cosa molt semblant,de casa a la feina,dormir,llevar-se,dutxa,fer quatre encarrecs,mirar el relllotge,corre a casa a sopar,prepara-se el entrepá,anar a la feina,i tornar a començar...

-I els caps de setmana qué? doncs,els pocs que em queden lliures,els passo intentat desconectar de la feina,amb els amics (pocs que em queden),i aixó si,si no toca treballar....

Tot aixó,em porta a la seguent reflexió:Facis el que facis,intenta viure la vida al máxim,que els anys passen,sóm esclaus d´una rutina,i nosaltres ens pertoca trencar-la,i creieume,costa molt i molt...

En fi,sortiré algun dia d´aquest "bucle"?

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs sí Salvador! Tens tota la raó del mon. Es dificil sortir del bucle però s'ha d'intentar. Un altre opció és intentar disfrutar del bucle mentre no en puguis sortir

Marta ha dit...

Mira-ho així: tens una rutina diaria, pero cada dia no es igual que l'anterior.

Fixa't, un día fa fred, un altre fa calor, un día hi han flors, l'altre els arbres estan pelats, .... un dia converses amb els companys sobre l'economia, i un altre día sobre les noies, .... jo crec que el problema es que esperem a que tot aixó acabi per començar a viure, i no ens donem conte de que ara ja estem vivint.

Busca les coses bones de cada día, i veuràs que no estàs en un bucle, i si no t'agrada, treute d'asobre totes les responsabilitats económiques i ho veures mes fàcil!!!!!

Un peto.

Cristina ha dit...

Adonar-te de que estas en un bucle es el primer pas per ensortir-te!
Cristina. I el segon fer el que diu la Marta

Almirante Moi ha dit...

Bona reflexió company. Té molta raó. Si li serveix de consol, pensi que a la majoria de nosaltres es passa si fa no fa, el mateix que a vostè.

Potser si ens toquéssin 10 milions d'euros a la loteria, podríem viure menys extressats...però tampoc li ho puc assegurar. Quan em passi ja li explicaré.

Per cert, la foto de la capçalera, ¿és nova? m'agraden els gossos d'aquélla meravelloa peli.

Una forta abraça i tapis bé, no s'ens vagi a encostipar, eh!

Chau.

Subrrealista!!! ha dit...

@Marta y Luca

Seguire els vostres consells...gracies un petó

@Marcel

Benvingut amic meu,jejje

@Moi

JO també jugo a la loteria,però no hi ha manera....La foto fa reférencia a la gran peli del Quentin..jejeje

Grácies a tots/es

Señó.Cherinola ha dit...

amb una minsa pamsió tanpoch se passa astrès però si passe molta gana

bone tatda.

Subrrealista!!! ha dit...

@Sr.Cheri

Benvingut!!!

New Post...