dimarts, 6 de novembre del 2007

Gótics i panallets


Ja s´ha acabat la castanyada,o com diuen els americans,el "Haloween",precisament,aquestes dates vaig decidir anar a una festa-celebració un pel peculiar.No era gótica,però com si ho fos...M´explico,era la presentació del disc de Dave Graham,el cantant de DM(depeche mode).Anys enrera,vaig tenir la sort o no ,d´assistir a aquest tipus de festes,que amb el pas dels anys,han anat mimbant.Potser és degut a que la gent cambia de gustos com de camises,el cert és que ens ho várem passar força bé,rient i comentant com hem cambiat.....

Tot aixó,em porta a la seguent reflexió,les modes cambien,els gustos també,pero la gent auténtica no cambia el color negre de la camisa(com la famoseta canço) ni que el matin...mai millor dit.

2 comentaris:

Marta ha dit...

Aquest any, he pogut celebrar el día, amb panallets i Halloween!!!!.

M'agrada Depeche, i sí, jo també he cambiat els gustos!!!!

Anònim ha dit...

Donde te metes salvaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
quien te a visto y quien te be.... xD
valla tela ...